Asmeninis koučingas

Visų pirma, noriu Tave įspėti – koučingas nėra psichoterapija. 

Tai pokalbis, kurio metu Tu, vedamas, skatinamas ir palaikomas koučingo specialisto pats ieškai, randi sprendimus, pats renkiesi juos inicijuoti ar likti ten, kur esi. Koučingo praktikoje itin svarbu iš anksto susitarti, kokio tikslo sieksime kartu, todėl tai nėra TIK pokalbis. Tai pokalbis, kurio dėka Tavo gyvenimas gali keistis.

Sesijos metu ne tik kalbamės, bet ir taikome įvairius pratimus, kitaip dar vadinamus koučingo technikomis. Todėl jų metu išbandysi rašymo, vizualizacijos, vertinimo ir atmetimo bei kitokias technikas, kurios parenkamos konkrečiai tau konkrečiai situacijai spręsti. 

Jei turi aiškiai suformuluotą klausimą ar temą, turbūt užteks susitikti vienai pilnai kokybiškai asmeninio koučingo sesijai. Tačiau siekiant ilgalaikės naudos, rekomenduoju planuotis 5-10 sesijų.

Asmeninės koučingo sesijos, pandemijos metu, vyksta nuotoliniu būdu arba susitikus pasivaikščiojimui (Coaching & Walking).

Pandemijos metu sparčiai išpopuliarėjo susitikimų būdas – „Talking & Walking”, kai draugai ar kolegos susitinka pasikalbėti ir pasivaikščioti parke, miške ar bet kokioje kitoje vietoje lauke. Tokiu būdu apjungiami du itin svarbūs žmogui elementai – judėjimas ir bendravimas. 

Coaching & Walking yra būdas, kai asmeninės koučingo sesijos yra vykdomos gryname ore pasivaikščiojimo metu. 

Taigi, išbandyk asmeninę koučingo sesiją

Jei vis dar abejoji – registruokis pažintinei NEMOKAMAI 30 min sesijai, kurios metu aptarsime tau kylančius klausimus ir galėsi nuspręsti ar nori smalsauti ir atsakymų ieškoti drauge su manimi.

Asmeninė koučingo sesija

Nuostabi kelionė savęs pažinimo bei tobulėjimo link su be galo šiltu žmogumi. Ačiū, Darija!.”

- Ligita